mavigece425_ Kızlar bugün doktora gittim sınır da dedi suyu nst girdim sancı çıkmadı bebek hareketleri çok iyi dedi tekrar nst istedi yaşayan var mı nasıl bı yol.izlemeliyim ne yemeliyim yardımcı olursanız sevinirim 🥴
mavigece425_ Yazmelegi_ bı tedirgin oldum doktor söyleyince normal doğum görünüyor şuan ama bilemiyorum ne olacak
mavigece425_ ysmnsen bol bol havuç armut yedim birde bol su başka bişi yapmadım gittiğin de iyi demişti doktor birde ekmek hamur işleri yeme demişti