sevval2727 Kızlar ilk doğumum olacak 39+5 deyim ne sancı ne başka bir doğum belirtisi yok napmam gerekiyor ne zaman gelir kızım egzersizler yapmaya devam ediyorum pelvik kaslarımı doğuma hazır etmek için ama hâlâ tık yok 😂 artık doğurmak istiyorumm
slevia sevval2727 YouTube da activing labor egzersizleri vardı birkaç tane üst üste yapmıştım onları yapmak benim çok işime yaramıştı, pilates topunda zıplamak, ahududu yaprağı çayı, bol hurma yemek, ilişkiye girmek bunlar dogumu çok kolaylaştırıyor 🤍
anonim51 sevval2727 39+⁵ 👋🏻 hello benim kızımda inatçı gelmiyor nts’de sancı çıkıyor ama açılma olmadığı için geri eve gönderiyor doktorum artık üç günde bı gel dedi bakalım ne zaman gelecek
Keziban sevval2727 ilk kızım 40 + 6’da doğdu Suudi sancı verdiler muhtemelen 41’i görürdük ikinci kızım 40 + 3’te doğdu kızlar bekletiyor😂 fıtrat gereği gelirken de bekletiyor🤪
sevval2727 slevia teşekkür ederim yapacagım doğum egzersizleri de yapıyorum ben hamileliğinin ilk üç ayından sonra zaten hep hamile egzersizleri yaptım sadece bir buçuk iki ay civarı yapmadıgım bir süreç oldu yaparken bıraktıgım sonrasında yine yapmaya devam ettim ama bilmiyorum umarım işe yarar
guns anonim51 aynı bende de 36 dan beri nstede sancım var ama tık yok 39+5 bizimki de isyan etmek gibi olmasın ama ağrılarım çok fazla artık kalçam bacaklarım dayanamıyorum sağlıkla gelsinler artık
anonim51 sevval2727 biz hala bekliyoruz 40+1 eğer cuma gününe kadar doğum kendiliğinden başlamazsa cuma günü yatış verecek 41 oluyoruz cuma günü inşallah kendiliğinden başlar
prenseslerblogg anonim51 ay bacım aynıyız bende şuan 40+2 yim beni de perşembeye kadar 2 cm açılmam var göbeğim çok düştü birazdan doktora gidicem bakalım ne diyecek sen kaç günde bir gidiyorsun
anonim51 prenseslerblogg üç günde bir gidiyorum dün gitmiştim pazartesi veya salı günü gel doğum kendiliğinden olmazsa cuma günü yatış yapacam dedi bende açılma hiç yok göbekte düşmedi daha 😭 bana haber et canım doktor iyi şeyler söyler inşallah
prenseslerblogg anonim51 bende bugün acile geldim kasılmaları hissetmiyorum diye yatış verdiler suni takıcaklar birazdan dualarınıza muhtacım Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥲
hilal858_ prenseslerblogg Alalh kolay bir doğum nasip etsin canım sanada dayanma gücü versin inşallah 🥰🤲🏻
anonim51 prenseslerblogg inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız yavrunuzu bizi habersiz bırakmayın iyi haberlerini bekliyoruz 🐣🩷
sevval2727 prenseslerblogg nasıl geçti suni sancı yaptınız mı acaba dogumunuzu bana da doktor suni sanı ile başlatıcaz dedi yarın aç karnına gel dedi 40+5 şuan
prenseslerblogg anonim51 inşallah canım benim sağol şuan fitil verdiler 3 cm miş bekliyorum bakalım sabaha ne olucak ☺️