Eminetolga5559 bunların seni üzmek değil motive etmek için yazıyorum geçen ay bende kimyasal geçirdim, ilk gün çok üzüldüm ama sonra sağlıksız bir gebelikte 8.-9. Haftada öğrenip daha kötü olmak yerine ilk haftalarda regl gibi bitmesinin daha iyi olduğunu düşündüm. Kürtaj kimyasal gebelikten daha da zor o yüzden üzülme lütfen. Ben bana üzülme diyenlere beni anlamıyorlar demiştim ama kimyasal sonrası daha hızlı gebe kalan insanlarla karşılaştım. Değerin düştüyse kimyasal gebelik olma ihtimali var. Diğer ayı bekler sağlıkla alırsın inşallah 🫶