gizemiaaa Bugün transferimyn onuncu günü cuma günü test günüm Allahın izniyle dünden bu yana midemde feci şekilde ağrı var ancak affedersiniz kusunca rahatlayabiliyorum. Daha önce yaşayan oldu mu
mom28_ gizemiaaa eski başlıklarıma bakarsanız 7 8 9.gün sürekli bulantım kusmam vardı negatif oldu ilk denemem belki progestan yan etkisi belki hamilelik bence test yapın artık cıkar
ghostty gizemiaaa bende olmamıştı psikolojik olabilir veya kullandığınız ilaçlardan olabilir diye düşündüm.
gizemiaaa mom28_ bu arada ayın 6.sında ovitrelle vuruldum yarım doz hala yalancı pozitif vardır diye test yapmıyorum evde
gizemiaaa ghostty o kadar çok ilaç kullanıyoruz ki hangisi yapıyor bilemiyor da insan. Test günü yaklaştıkça insan strese giriyor hiç belirtim de yok
mom28_ gizemiaaa artık test yapsanız cıkar inşallah pozitiftir rabbim emeklerinizin karşılığını versin