Merhaba arkadaşlar 8+3 haftalık hamileyim. Geçen hafta doktora gittim bebeği gördük karindan ultrason ile kalp atışını duyduk. O zaman 7+2 haftalık hamileydim son regli tarihime göre ama ultrasonda 6+1 cikmisti. 5mm di bebek. Doktor her şey çok yolunda bebek çok iyi tutunmus harika dedi geç dollenme olmuştur ondan 6+1 çıkmıştır dedi. Bugün yine gittim doktora heyecanla kan sonuçlarım için bebegede baktık ama ne karindan ne vajinal ultrasondan kalp atisini duyamadı. 7mm olmuş bebek. Başka bir doktordu bu. Normalde kürtaj yapardım hemen istenen gebelik olduğu için 2 gün kan artışına bakalım dedi. Böyle olup kalp atisini sonra duyan var mı? Cok kötü hissediyorum yarın geçenki doktora gidicem