floweras 14 haftalık hamileyim dün lekelenmem oldu bugün doktor plasantının aşağda olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı sizde ne zaman düzeldi
Gamze3406 floweras ben yaşadım, ileriki haftalarda yukari çıkmasi beklenir, günlük yaşantınızda dikkatli olmanı gerekir. Çıkmaz ise sezaryen doğum olasiliği çok yüksektir
Gamze3406 floweras bendeki durum çok farkliydi, bu yaşadiğiniz durum sizin sağliğinizla alakali, bebek sağliği ile ilgili hiç bir sorun yok.