Tosbikanne canım pazartesi doğumum var bnde hamileliğim boyunca çok çektim.şuan ise artık beni şok etmeye başladı.helede ilk uyanıp kalktığımda.her seferinde bi tık artıyo ve inanılmaz bi boyuta geldi.suyum geldi fln sanıyorum her defasında öyle söliyim.doktorum normal olduğunu söylüyo ama..