Havin49_ lala_666 benim eşim normal zamanda çok hediye alır Sma sevgili günü fln kutlamaz sadece nişanlıyken kutlamıştık ben ona hediye almıştım oda bana evlenme teklifi etmişti 😆
sukriyekonus lala_666 herhalde aşko biz onlara çocuk verim aile genişletyoruz bide üstüne hediyemi alcaz😃😃
lala_666 sukriyekonus yemin ederim baya fikir verdin bana ben bu taktikle kocama istediyimi aldırırım😂😂😂
karpuss lala_666 Ay almam ya 😅 ev hanımıyım atanamadım. Eşimin parasıyla eşime hediye almazsam daha mutlu olur adam bence 😅😅
Rmeysa_01 lala_666 Biz kendimiz için özel olan günler dışındaki günleri özel görmüyoruz o yüzden hediye almayacaz
lala_666 Rmeysa_01 zaten sevginin günü olmaz)) sadece adet gereyi diğelim) bu günler olmadan da hediyeleşmek güzel bir şey dediğim gibi sevginin günü yoktur🙂