Ben en başından beri normal dogum istedim sezeryan dan cok korkuyordum 1 Şubat pazar sabahı saat 4 civari lavaboya sıkıştım diye kalktım ama suyumun geldiğini farkettim yatak odasına geçtim esimi uyandırmaya esofmanim hepsi ıslandı zaten
Eşime uyan suyum geldi dedim eşim napicaz dedi şuan buna cok gülüyorum 😂😂 Annem yan odada uyuyordu git onu çağır dedim bir sekilde hazırlanıp duş aldım biraz korku endişe vardi tabi ilk dogum olduğu için daha sonra doktoruma haber edip yola koyulduk hastaneye vardigimizda beni nstye bağladılar alttan muayene edip suyumun geldiğini gelmedigini kontrol etti hemşire evet suyun gelmiş dedi
Sonra doktorum geldi acilmam sadece 1 cm di sancım pek yoktu suni deneyelim dedi kabul ettim ama bebegin kalp ritmi düştü ve bu yüzden riske atamadık mecburi sezeryan oldu
Sezeryani belden uyusmali oldu tam narkoz istemiyordum cunku bebegin doğduğu ani görmek istiyordum korktuğum kadar olmadı sadece karnıma bastirdiklarinda bir tik hissettim ama asla dayanilmayacak bir acı degil bebisler icin değer tabiki
Saat 8.35 te doğuma girdim saat 8.50 de kizim doğdu 3100 gram doğdu güzel kizim
İlkin bebegimi odaya götürdüler eşime teslim ettiler sonra da beni götürdüler ilk günler zordu biraz sezeryan ağrısı ameliyat sonucta ama kızlar 1 hafta sonunda inanın kendinize geliyorsunuz ben iyi olacak miyim diye düşünüyordum şuan kizim 11 günlük oldu ve yanimda uyuyo
Hepinize kolay doğumlar diliyorum kimsenin kucagi bos olmasin evinde cocuk sesi eksik olmasin 🥰🥰