kardiasell Ben 9+4 günlük hamileyim ilişki sonra bir peçeteyi dolduracak kadar açık pembe kanamam oldu bugünde çok az akıntı şeklinde pembe lekenmem oluyor normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı
ebruu1616 kardiasell ilk 3 ay genelde riskli oluyor doktorunuz uyarmadımı umarım bi problem yoktur 16 haftalığım hala ilişki yok
ikinciyesekeranne kardiasell doktorunuza gidin, bu durum çok görülüyor ve progestan verip ilişki yasağı getiriyorlar
bebegimle_ben kardiasell benimde olmustu canim ama dinlenmen gerekuyor o gun benim doktorum normal demisti ilk hamileligimde iliskiyi yavas yapin ve onun yontemi var bazi iliski pozisyonu yasak ilk uc aya kadar onu uygulaman gerek eger leke kirmiziya donusurse doktora git ama bir gun iki gun suruyor sonra kesilmesi lazim canim korkma takipte kal sadece ve dinlen
asil15 kardiasell acile gidin dusuk tehditi olabilir normalde doktorlar ilk 12 hafta tutunma aşamasında olduğu için onermiyor
kardiasell ecemk94 ebruu1616 Es07 asil15 bebegimle_ben ikinciyesekeranne Bugün doktora gittim çok şükür bir sorun yokmuş 12. Haftaya kadar dikkat etmemei söyledi cevaplarınız için teşekkürler🙏 ebruu1616
asil15 kardiasell çok şükür dikkat edin sizde 36 haftada olmama rağmen basinda hiç sebepsiz lekelenme yaşadım diye 36 haftadır esumle kankayiz😅
nurozgur Lekenlenme olmadıgı surece ilişkiye girebilirsin demişti doktorum. Zorlamadan olsun sert hareketlerden kaçının demişti sadece. Bebeğin olması ilişkiye engel değilmiş ve sorunda yaşamadım 12 haftalık oldum