aysekalp benim 38+2’de sabah kontrolden sonra nişanım gelmişti, ama sancım yoktu 2 saat sonra doktor tekrar kontrol etti 4 cm açıklık olmuştu sancımda varmış ama hissetmiyordum. Akşamına doğum yapmıştım. İnşallah sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız 🌺