Esgul_2019 Aylinannesi az kaldı cnm hayırlısı ile evladimizi kucağımıza aldığımız gün hepsini unutacağız
IzguVeAnnesi Esgul_2019 Ben temizlik yaparken vaktin nasil gectigini anlamiyorum o zaman cok kotu oluyor birde cikolata baharat ve aci yuzunden bir turlu vazgecemedim sunlardan😕
Esgul_2019 IzguVeAnnesi ben mecbur vazgeçtim çünkü çok kötü oluyorum çikolata asla vazgeçmem dedigimdi ki evlat beni vazgecirdi 😅 temizlik yapınca kendini kaptırıyor insan ama mecbur arada birşeyler atıştırmak gerekiyor
Hanife_ Bebebebe 35 haftalığım 37 de sezaryen olcam benim de az kaldı sayılır acaba kbb ye gtsemmi belki bişe verir dayanılacak gibi değil ya bu yanmayla yemek borum hep tahriş olursa
Aylinannesi Hanife_ kız doğurcan şurda nerdeyse 🙈😃 bende nezman acile ggitsem boğazında kızarıklık var diyo aslında kbb a gitmek lazım aynen
Bebebebe Hanife_ oh ne güzel ben 41 e girdim. 37 de doğurmak güzel olurdu heralde. Bende doktora falan söylemiyorum az kaldı zaten diyorum biraz daha dayanırım diyorum. Ama gelen giden yok
Hanife_ Bebebebe senin çok az kalmış benim daha 2 haftam var söylcem Dr a yanıyorum resmen boğazım alev alıyor