Selam canlarım ne yapıyorsunuz nasılsınız sonunda ben de bu güzel haberle geldim anca yazabiliyorum sezeryan doğum yapalı 14 gün bugün devlet hastanesinde sezeryan oldum özel geçen sene özel de olmuştum gayet de özelden daha iyiydi ilgilendiler şey yaptılar iyiydi yani çok az ağrı çektim ama şöyle bir şey var Ağrı kestiler sürekli vuruyor da o kan sulandırıcı vurdukları için en son hem bir tane hemşire gelip vurmuştu o canımı çok acıttı bacağımdan vurdu bacağım hala ağrıyor bazen yürüyemez hale geliyorum bundan 2-3 gün önce de temizlik yaptı mecburen ağırlık kaldırdım istemeden yani unuttum tamamen kanamam gene tekrar başladı parçalar falan düştü hemen özel hastaneye gittik koştuk doktor baktı bir şey yok dedi yani öyle dikişlerim falan biraz zorlanmış ama bugün 2 gündür dikişlerim çok kötü ağrıyor ne yapacağımı ya aranızda böyle yaşayan oldu mu hiç yani kişilerim neden ağrıyor ya tam iyileştim derken kendi kendime yine hasta ettim ya çocuklarıma bakamaz hale geldim resmen ne yapacağım ben 🥺