Mrv2013
Normal Doğum yaptım canım ben fittile suni sancıyla Doğum yaptım Doğumu doktor yaptırıyor kim dedi stajyer giriyor diye 😄 benim doğumuma Saliha hoca girdi şansıma her gün bir kadın doğumcu nöbetçi 😁 3 ebe 1 doktor 1 stajyer var kadın erkek hangisi o gün nöbetçiyse benim doğumuma erkekte stajyer vardı fitili o koydu ebeler açılmayı kontorl etmiyorlar doktor ediyor uzman ..
Kötü davranmadılar asla en son hatırladığım uzman doktor Saliha hoca elimi tutmuş geçicek sakin ol anne olacaksın diyordu 🥰
DOğumdan sonra 15 dakika yanlarından ayrılmadım bebeğimle ☺️ Hepside çok iyidi ☺️
Hatta onlar bana bağırmadı ben onlara bağırdım 😁