Selam teyzoşlar😂 bugün 20+1 haftalık olduk. Kontrolumuz vardı. Benım kız çok inat çıktı asla yüzünü göstermedi doktorum 45 dk uğraştı heryerini gördük yüzü asla. 346 gr olmuş. Haftasına göre gelişim iyi sağlıklı. Cıkolata kahve içip gel dedi yedik içtik geldik yıne göstermedi. Doktorda inat etti yüzünü görmek için. Çok zor ssekılde resım yakaladık. 25. Haftada şeker yüklemesi ve kan uyuşmazlığı iğnesi yapılacak. Demir hapı,d-vit, iyot damlası ve multi vitamin devam. 26 şubatta detaylı ultrasonumuz var. Bizde böyleydi❤️