Merhaba arkadaşlar. Hamile olduğumu öğrendim ilk gittiğimde betam 3772ydi ve keseyi gördü doktorum 8 gün sonra tekrar çağırdı gittiğimde 5+4 günlüktü kese büyümüş ama bebek yok dedi. Haftaya tekrar gel ama boş gebelik olabilir dedi. Çevremdeki herkes 5+4 erken sonradan da oluşabilir diyor ama çok tedirgin oldum bu durumu yaşayanlar var mı?