Kızlar haftam bu sekilde her tuşa bastım en son labor egzersizlerini yaptım 4.gun doğurdum 3.gun sancim geldi diye okumuştum bugun 4.gunum tık yok tezi çürüttüm sanirim 😁 bu hafta cok rahatım sanki ama ya bel agrim cok cok azaldı mide yanmam devam ediyor geceleri yalanci sancida pek olmuyor bebek hareketleri var guzel herslde vazgeçti gelmekten orası daha rahat anneciginin rahmi 😍