ozgerbas kızlar benim bat 19 prodictor early yapayım dedim baya hassas diye negatif 😂 sabrım asla yok sizler naptınız ? 
meryys ozgerbas Benimde 17 si kürtaj sonrası ilk deneme bugün awox yaptim yok gibi. Ama bir düzenim değişti zaten kürtajlar ve hsg sonrası bakalım inşallah pozitif görürüz ve sağlıkla ilerler