Kızlar 4 hafta 4 günlük hamileyim. 29 ocakta transfer oldum bugün 13. Gün. Beta sonuçlarım iyi geldi çok şükür.
Bugün biraz evi toparlamak istedim 5 lt su şişesi vardı onu kaldırdım. O zamandan beri bel ağrım var. Bel çukurun ağrıyor tam. Kasık ağrısı falan yok ama daha önce bir düşüğüm olmuştu yine öyle bişey mi diye çok endişelendim.
Var mı erken dönemde bu şekilde ağrısı olan acaba