hilalaselll4 Ayyy kızlar bu nedir ya ısınamıyorum bi türlü ayaklarım özellikle buz kesiyor ilk gebeliğimde ayaklarım yanardı bunda da hep bi üşüme var sizde de durumlar nasıl bu arada evin içi sıcak(5+1im)
1_cocuk_annesi hilalaselll4 bende ilk haftalar öyleydim. Şu anda 11+6 yım. Biraz daha iyi oldum. Yine üşüyorum ama ilk haftalarda donuyodu el ve ayaklarım
dalyaluna35 Ayni sorun bende de var kansızlık da yok üstelik, gündüz ellerim ayaklarım buz gibi üşüme geliyor gece de ates basıyor hormonlardan herhalde 🫠
sarilale123 hilalaselll4 muhtemelen o yüzden oluyordur. Doktorunuza danışın evde pekmez vs yemeye çalışın
dalyaluna35 hilalaselll4 eger kansızlık yoksa hormonal olabilir kuzum sen yine de doktoruna bir danis bakalim
sarilale123 hilalaselll4 tahin helvası kuru incir üzüm erik eğer dokunmuyorsaa bunlarıda deneyebilirsiniz
sineminkooo Bende böyleydim.. battaniye altı klima karşısında ayağımda puff patiklerle ayaklarım kesilirdi resmen soğuktan… kansızlık yok değer düşüklüğü yoktu. 17. Haftadayım erkek geliyor 🌸 dikkat edin kendinize 😌