Kızlar ilk 3 ayım bulantıyla geçmişti zaten bidaha olmaz derken 30. haftaya girmemle 1 haftadır kesintisiz kusuyorum üstelik artık midem cayır cayır yanarak😔😔 o kadar yanmam var ki ne yesem kusuyorum ağır bir şey asla yemiyorum su icsem o bile midemi yakıyor geceleri yataktan zor yetişiyorum zaten ağırlaştım psikolojik olarak çok çöktüm doğurana kadar kusucam mı ben beni anlayanlar olacaktır eminim 😭😭😭 bir de yanma için gaviscon double action kullanan var mı?  