Twobabiess İki isim arasında çok kararsız kaldım en içime sinen iki isim olarak gören herkes oyunu kullanabilir mi rica etsem hangisi kulağa daha hoş zamansız geliyor?
Twobabiess hlyl Ben de ilk günden beri Gökçe diyordum, geçen sene en çok konulan 3.kız ismi olmuş, okul dönemine kadar bir hayli fazla olacak gibi, bu yüzden Ceren ağır basıyor
ozlm199393 Ben koydum artık süs vs yaptırdım ama son günlerde Melisa ismi çok hoşuma gidiyor ve nasıl oluyorsa aşırı çekici güzel kızlar oluyor Melisalar ☺️
Twobabiess ozlm199393 Melisa ismini bir ben sevmiyorum galiba ya ☺️ Ne koydunuz? Sırf bu pişmanlık olmasın diye isimli bir şey yaptırmayacağım ben herhalde
Twobabiess kartanesi___ Değil mi? Çok beğeniyorum halbuki ama kızımın dönemine kadar iyice çoğalacak gibi bu yüzden vazgeçer gibi oldum
ozlm199393 Aslında Gökçe çok istiyorduk eşimde bende ama yakınımızda biri koydu sonra Umay olsun dedik benden önce doğum yapan başka bi arkadaş koymuş sonra artık 36. Haftaya girdim ortada hiç bişey yoktu kapı süsü yaptıracaktım büyük kızım parla olsun dedi hiç düşünmedim tamam kız parla olsun dedim 😄 ilk kızımın adı Mira ☺️ genelde büyükler miray diyor
Twobabiess ozlm199393 Parlada çok güzel ama 😍 Oğlumda asel diye tutturdu ben de hiç beğenmiyorum asel ismini Ekim ayında doğum yapacak olsam parla koyardım herhalde ☺️
ozlm199393 Twobabiess bence Zeynep gibi Gökçe ismi de çok duyulan hoş zarif bi isim ben çok yakınımdan biri koymasa koyardım Gökçe ismini 😊
ozlm199393 Twobabiess Bade Cemre Işıl Mercan Ela Zeynep Hayat Bunlar bizdeki kız isimleri fikir olsun isteyene ☺️