bugün 39. haftalık oldum kontrole gittim daha önce çatı muayenesi olmadım doktorum pazartesi tekrar gel alttan muayene edeyim duruma göre salı seni doğuma alırım belki kesin konuşmuyorum dedi ama alırsa suni sancı verir herhalde yüksek ihtimalle suni sancıyla doğum yapanların süreci nasıl geçti merak ediyorum pozitif hikayelere ihtiyacım var çatı muayenesi çok acıtıyor mu?