nidaakboga doktorunuzun numarası varsa iletişime geçmeye çalışın, su gelmesi öyle günlerce sürmez diye biliyorum yanlış yönlendirmek istemem, yani bende olan şey sızıntı şeklinde ve 1-2 saat içinde geldi, hatta sonradan depend bile kullanmam gerekti çünkü kıyafetten taşıyordu hastaneye gittiğimde, dinlenin bol bol doktorla iletişime geçerseniz daha iyi olur