hilu Merhaba 35+6yım 3000 civarı kilosu çok büyük ihtimalle haftaya sezaryen için 38+0a doktorumdan gün alacağım . 38de Kilosu 3400 civarı olacak tahmini ama ultrasonla fark oluyormuş en fazla ne kadar yanılma payı oluyor yanilma payiyla 3200 falan olsa o zamana kafadan iyi diyorum kendi kendime ama daha fazla da olabiliyor mu
beyzzsenturkkk hilu şöyle söyliyim hem özelde hem devlette doğum anına kadar o sanşyeye kadar 4-4,5 kg ölçüldü hatta bu en az 4 kg var zorlamayalım denildi ama çocuk 3.300 doğdu😄
asennaa hilu ben ilk doğumumda, doğumdan bi gün önce yine kontrolüm olmuştu. Doktor 3.250 ölçmüştü, ertesi gün oğlum 3.290 doğdu 😀
anethole hilu Minimum 500 gram oynuyor. Zaten bebek doğduktan sonra da %10 kadarını kaybetmesi bekleniyor . Önemli olan sağlıklı doğması. Doğan nir şekilde büyüyor 😅
beyzzsenturkkk hilu ben doğum anında beni sezeryana alın doğuramam dedim korkuttular çünkü oysa 4 kg normal doğan bebek çok varmış boşuna korkmuşum o kadar doğmadı..
hilu asennaa umarim benim de çok yanilmiyorlardir 3ün altına düşer erken kalır 38+0 diye korkuyorum😬 kendim tercih edeceğim cunku biraz da 38+5te falan al desem doktorum o tarihe verecek bana bıraktı ama 38+0 istiyorum ben de sadece işte bu konu kafamı karistiriyor
hilu anethole öyle tabii ki ama 3-5 gün daha beklesem mi 38+5 olsa gibi dusunce de kafamı karıştırıyor o sebepten kilo hesabı yapiyorum kafamda.tam 38+0 iken kafama çok yatiyor ama tek kafamı karıştıran kilosu açısından birkac gun bekletmenin iyi olup olmayacağı
anethole hilu Erken tarihte doğurmana sebep önemli bir sebebin yoksa biraz daha bekleyebilirsin. Bedeninde geçirdiği her an çok kıymetli. Bu sürede tabi beslenmene ayrıca dikkat et. Süt, kefir, kaşar, yeşil mercimek gibi kilo aldıran şeyler tüketmek iyi olur