hulyadurmuss Biraz uzunca yazcam affola :) İlk kızım sağlıklı bin şükür ikili yaptırdım normal geldi doğum oldu vs.. ikinci gebeliğim de ikili taramam gayet normal geldi herşey yolunda idi detaylılar olsun testler olsun usg olsun zerre sorun yoktu bi doğurdum bebeğimi 3 aya yakın yogum bakıma aldılar.. Sebeb immün yetmezliği”antikor bozukluğu”, kalbinde “miyakatrit”, ciğerlerinde hipertansiyon oluştugu için oysa bana 36 hafta boyunca tosun gibi bi kızın olcak şöyle iyi böyle iyi denilmişti ben bu sağlık olayında güven olayında ilk yaramı o an aldım o bebeği bırakıp o eve eli boş döndüm ya toprağın altına koyulmuş gibi hissettim.. bilinmedi belki kalbi ve ciğeri bilinirdi ama diğer hastalığı genetikdi.. Nyse o kızım 11 aylık tedavimiz devam ediyor her ay”ivig” tedavisi alıyoruz vs… şuan gebeyim süpriz oldu aldırmadım ikili tarama da yüksek risk geldi anında fetal verdim bu süreçte elli tane de doktor gezdim fetal teniz geldi bi sorun yokmuş henüz 4 aylığız bakalım doğuma kadar neler bekliyor bizi… Demem o ki ne yaparsan bi kader yazıldı ise onu yaşarsın elbette tedbir al takdir senin allahım de 🙏🏻 şunu diyorsan ben fetal yaptırayım kromozon hastalığı varsa gebeliği sonlandırcam diyorsan saygım sonsuz elbette yaptır ama inan ki bikaç kromozon hastalıkları dışında bişeye bakılmıyor.. bunlar içinse elbette yaptır ama benim bebeğim sağlıklı mı gen hastalığı var mı öyle mi böyle mi diyorsan asla para verme derim ben.. hakkınızı helal edin uzun oldu ama 🙏🏻🌸