selime44 7 haftalığım hanımlar , o kadar uyku hali ve uyku var ki kolum kalkmıyor sizde durumlar nedir. Çok halsizim hep bir odada uzanmak istiyorum 😨
[silindi] çok çok normal o haftalarda 20 saat uyuduğumu bilirim ama 2. trimesterda daha iyi olucaksın merak etme selime44
[silindi] valla bilmiyorum uyuyodum ve ertesi güne geçiyordum 🤣 bi süre kocamla denk gelemedik hilalaselll4
busecalimli haftaya girdik benim hala sürekli çok uykum var esneyip esneyip duruyorum 😂😂😂 hareketsizlik ve yemek yemekten kilo da alıyorum, oysa ki dikkat edecektim güya 16. haftaya kadar hahahah
busecalimli selime44 olsun zaten ilk trimester da bebeğin ekstra bir kalori alımınıza ihtiyacı olmuyor, suyu bol içmeye çalışın yeterli, benim iştahım hiç kesilmedi mide bulantım da olmadı pek o yüzden ben kilo alarak başladım 😂