Kuzum ben 12. Haftada taşınmıştım bir de benim cvs yapılmıştı doktor 1 hafta yatacaksın demisti uzandığım yerden esyalari patpatla sardim esim cam esyalari önüme dizdi koltukta ben sardim esim kutuladi ağır kaldirma işlerini hep ona yaptirdim, cvs ten 3 gun sonra taşındım o gun de annemde kaldim yattım kayinvalidemle annem yerlesim yaptılar aksama gittim evime. Ertesi gunu baktim bu boyle olmayacak 4 gun oldu zaten bisi olmaz diyerek kalktım yerlesim yaptim zaten ağır is bitmisti de bi mutfak alt dolaplar yerlesim kalmıştı onları hallettim. O donem progestan da kullandim. Tavsiye verecek olursam kesinlikle esyalari ayir, kutularin uzerine dolap dolap indirdiklerini hangisi aitse yaz, mesela mutfak tencere, mutfak bardak kırılacak, salon misafir takım gibi seyler yazmistim ben. Ve taşınırken de esime ozellikle tembihledim kutuların üstündeki yazılara gore odalara konulsun diye. Çamaşırları katlamak uğraşmadım, çoğu askılı zaten hepsini poşete gecirdim. İmkanınız varsa önden esya götürüp mutfak vs de yerleştirmeye baslayabilirsin benim o imkanım yoktu. Tabakların arasına patpat koyup ust uste dizdim en son tamamına patpat yapıp kutulara yerlestirdik. Bardakları da tek tek gazetelemek yerine ayni şekilde sara sara yaptim. Bir de bunlarla uğraşmak istemiyorsan taşımada tamamini toplayanlar da var biraz maliyetli. Temizliği annemler yapti, boyayı esimle babam yapti yerleştirmede çoğunu annemle kayinvalidem halletti cok yoruldular diye dayanamayip 4. Gunu ben işe giriştim