İçini ferah tut bende 3 gün gecikmeyle öğrendim beta 70 . Son adet tarihi 3 ocak . Doktor diyor ki son adetin 3 ocak olamaz diyorum program var telefonda takip ediyorum hayır değildir diyo😀😀😀doktorun moral bozanına denk geldik . Sonra başka doktora gittim o çok daha anlayışlıydı geç döllenmedir dedi. Benim adet döngüm düzenlidir ve 2 kere gecikti 2 side hamilelikle sonuçlandı kendimi biliyorum. Sende canını sıkma , kan takibi ile doktoruna git , haftasını yakalayacaktır bebişin sağlıkla gelsin💕