beratelifalp Arkaladaşlar son adet tarihime göre 5 hafta 3 günlük hamileyim bugün doktora gittim kese gözükmüyor dedi kandan bakcaz dedi korkmalı mıyım
hard beratelifalp 6 hafta 4 günlükken gözüktü bnm geç döllenme olmuş olabilir cnm iyi düşün iyi olsun☺️
kelebek_2 beratelifalp kanda beta hcg 1000 ğzeri olunca kese gözükürmüş bende 5+6 yım bugün keseyi gördük fakat bebek yok daha
nehirbvkr1 Bende bugün gittim 5+4 keseyi gördük 8 mm dedi ama bebeği göremedik onun içinde 2 hafta sonra gel hem bebeği görürüz hemde kalp atışını dinleriz dedi sizi alttan mı yoksa karından mı muayene etti
beratelifalp nehirbvkr1 karından muayene oldum çocuk belki daha yeni döllenmiş yukarı doğru çıkıyor olabilir diye alttan bakmadı
merveeski61 Bende cuma günü gittim kese yok dedi içime kurt düşürdü doktor dedim nasıl yok cumartesi acile gittim başka hastaneye keseyi gördü hatta yolk sac bile görünüyordu 5 hafta 3 günlüktü benimkide
beratelifalp merveeski61 başka bir yerelde gitmedim sabırla beklemeyi düşünüyorum benim bu 3. Gebeliğim ilki de düşükle sonuçlanmıştı 2. Gebeliğim gayet sağlıklıydı2 yaşında oğlum var öğrendim çocuk çok küçük nasıl olacaz ne yapacaz diye düşünüyordum şimdide inşallah vardır sağlıklıdır diye düşünüyorum
nehirbvkr1 beratelifalp evet canım geç döllenmede olabilir bence kötü düşünme bekle bakalım inşallah sağlıkla alırsın kucağına vaktinde 🫶🏻
merveeski61 beratelifalp kese görmedim deyince ben dış gebelikten korktuğum için gittim benim de bir oğlum var yaşları aynı neredeyse bize de sürpriz oldu hayırla sağlıkla doğsun bakılır büyütülür😇