kusay1811 ozlm199393 ya kendi kendine suyu patlar ya da dr doğumu hızlandırmak için iki parmağıyla patlatır ben çok video falan izlemiştim ağrıyı kontrol edebilmek için ağrı gelince ayaklarım açık şekilde tuvalete oturur gibi çömeldim öyle rahatlıyodum
anonim51 aysekalp valla bende aynı durumdayım 37 haftadan beri bebekte sancı çıkıyor nts’ye giriyorum sancılı bebek ama ben hissetmiyorum doktor hissetmiyor musun diye soruyor yok sadece kasılma hissediyorum dedim alttan açılmama baktı açıklık Yok eve gönderdi şuan bekliom
kumrukusu ozlm199393 Doktor alttan parmak ile muayene ediyor rahim ağzını uyarıyor. Uyardiktan sonra çoğu kişide nişan geliyor yani bir nevi doğumu tetikliyor
ozlm199393 kumrukusu anladım banada baktı geçen hafta iki cm açıklık vardı ama uyarı verdim vs demedi 39 haftalık olcam yarın
aysekalp kumrukusu bugun ki cati muayenemden sonra simdi kahverengi pembemsi akintim gelmis evde mi beklemeliyim
sarilale123 aysekalp acı eşiğiniz yüksektir ,ilk doğumda, bende suni sancı takıldığında bile ay bumuymuş o çok acılı şey dedim doktor hiç mi ağrın yok dedi yoo dedim sonra bayağı bi arttırınca hissetmiştim.
bahar616161 Bende 38.haftada karnimda sertleşme oldu sonra gece saat 1 de suyum gelmişti acilden giriş yaptik sancim yoktu hiç 7 cm acilmam vardi makat geliş olduğu için sezeryana aldılar 3.5 saat sonra bebiş çıktı
kumrukusu ozlm199393 bende aynı şekilde yarın 39 oluyorum. Peki acılı bir işlem mi ben ilk defa olcam.
aysekalp kumrukusu vajinal siyirmayi ilk kez duydum cati muayesini de asla anlattiklari gibi aci verici olmadi benim
Diidosd aysekalp evet ebet. Sancı sıklaşması veya su gelmesi olmadığı sürece evde beklemen önerilir. Çünkü kendi huzur alanında oksitosin daha çok salgilanır ve açılman daha kolay olur. Sancı sıklığı 5 dk veya 3 dkya düşünce gidebilirsin dra
ozlm199393 aysekalp o gelir bende de geldi ilk gün her tuvalete gidişimde gördüm ikinci gün kesildi doktorda normal korkmayın ben oradaki damarları zedelediğim için lekelenme olacak bir iki gün demişti
ozlm199393 kumrukusu çatı muayenesini soruyorsanız asla acılı bir işlem değil o sırada derin nefes alıp verin bir dakika bile sürmeyen bi işlem
kumrukusu ozlm199393 işte bu sıyırma çatı muayenesi gibi değil yani alttan ama bebeğin başına kadar dokunup oradaki zarları uyarıyor. Bu da acı veriyor sanırım.Çatı muayenesi yapacağım dedi ama büyük ihtimal sıyırma yapabilir.
ozlm199393 kusay1811 benim ilk doğumda kendi patlamıştı ve o anda sancılarım başlamıştı ama bunda açıklık olur su patlamazsa nasıl olur bilmiyorum