Deryassssssss Arkadaşlar ben 10 haftalık hamıleyım ve vajınal jel kullanıyorum her akşam koyuyorum bu akşam yıne koydum sırıngacının ucunda kan gıbı kırmızı bısey gordum korktum sonra pecelen baktım hıc yok bısey boyle olan varmı
Deryassssssss Srfn11 evet canım doktor verdı benım daha onceden 2 hamılelımde kalbı durdu bebeklerımın ultrogestan hapı verdı tutunsun deye buda galıba onun jel olanı progestan yazıyo bırde her gün ıgne vurunuyorum ınnehop dıye kan sıvıltıcı
Rnhndkzn Deryassssssss dediğim gibi merak edilecek bi durum yok bende kullandım 12 hafta şimdi 23+4 teyim
Srfn11 Deryassssssss ben progestanin hapini kullanmistim ama fitil olarak iyi bir ilactir o jeli dahada iyidir bence
Rnhndkzn Deryassssssss İnan hatırlamıyorum iğnenin adını yarın reçetemi bulur yazarım. Birinci gebeliğim 9 haftalıktı düştü. 2. Gebeliğim kimyasal gebelikti. 3. Gebeliğimde 23 hafta oldum işte oğlumu bekliyorum
Srfn11 Deryassssssss Hayir sakin oyle dusunme olmucak oyle bsy sen stres yapma bu yonde kendine bsyi iyi dusun iyi olsun. Bak kenara para koyarken bile kotu gun icin koyuorum denmemeli derler bu misal hersyi iyi dusun iyi olsun tamam ki cok guzel anne olucaksin bebisin sni cok sevicek 🥰❤️
Deryassssssss Rnhndkzn tmm allah bagıslasın benımde 3. Hamılelım her gün ıgne vurunuyorum soloaspırın kullanıyorum bıde jel bude progestan hapı
Deryassssssss Srfn11 ınsallah canım bende hep oyle dıyorum bebegımı sevıyorum hayel kuruyorum ama arada hele gene doktora gıtcekken çok tedırgınlık yapıyorum
Srfn11 Deryassssssss Yapma ama iyi dusunup iyi olsun diceksin oncekilerde olan olmus vakti zmni saati o kdrmis olmamis Allah verir Allah alir kotuyu cagirma iyileri bekle🧿🙏🏻
Rnhndkzn Deryassssssss daha önce olanları unut. Benim doktorum kadın ilk gebeliğinde 12. Haftada düşük yapmış. Bana önlem alınabilecek olsa ben almazmıydım dedi. Sağlıksız bi bebek olmasından sa sağlıklı olması en doğrusu.