Toros devlette Bi kadın doğum doktoruna gitmiştim adını hatırlamıyorum ancak memnun kalmamıştım. Birdaha da gitmedim. Şuan şehir hastanesine gidiyorum. 6 aylık hamileyim. Elbette toros devlette de güzel iyi doktor vardır ama bana denk gelmedi. Şehir hastanesi daha kapsamlı olduğu için en başından beri oraya gidiyorum. Benim de cevremde hiç toros devlete kontrole giden yada orada doğum Yapan kimse Yok