gdzalp18 inanır mısın bende 32 ya da 33. Haftada alışveriş yaptım buna 🙈 tecrübe diyoruz biz buna ilk olmadığı için ağırdan alıyoruz bence 🙈 Biz Asaf’ta karar kıldık anlamı ve enerjisi çok güzel. Kuzenimin çocuğu olmasa Agâh koyacaktım ama teyzemin kızının oğlunun ismi ne yazık ki. Çift isim diye düşünürseniz Ömer Asaf ya da Ali Asaf’ta çok yakışır biz çift isim kullanmadığımız için koymuyoruz 🙈 ama Aybars, Uraz, Tuğrul falan da düşündüm eşim istemedi illa bunlar olmaz diyor hepsinin anlamı ve enerjisi çok iyi. Tuğra’da düşündüm tek başıma ona da sıcak bakmadılar 😂 Asaf’ı ağır ve karizmatik buluyorum ben eskimeyen bi isim bence