Bebik61_ Kızlar moralim çok bozuldu her hafta kontrole gidiyorum geçen hafta sorduğumda 3 kilo söylemişti bugün sorunca 3 hafta geriden geliyor dedi artık yesende çok fayda etmez gibi konuştu böyle bi durum yaşayan var mı
Gzde_defne Bebik61_ arkadaşımın bebeği 39.haftada 3200 doğmuş niye geri olsun ya normal bence.onlar ultrason kağıdına göre ne çıkarsa söylüyor
Bebik61_ bebek2513 ne bileyim anlayamadım karın çevresinden bahsediyor sanırım bu defa kilo söylemedi yarın araştırma hastanesine gideceğim içim rahat etmedi
Bebik61_ Gzde_defne bide 3 hafta geri olduğunu söyledi ama kontrol için haftada bir çağırıyordu şimdi 10 gün sonra falan gel dedi daha sıkı takip edilmesi lazım değil mi
Gzde_defne Bebik61_ bilemedim canm ya devlete mi gidiyorsun. Bence endişelenme bol bol protein ağırlıklı beslen normal doğum mu düşünüyorsun
Bebik61_ Gzde_defne evet devlete gidiyorum ama yarın araştrma hastanesinden randevu aldım oraya soracağım ters bişey olmazsa normal düşünüyorum
winnie_the_pooh Bebik61_ arkadaşımızda 2 hafta geriden geliyordu korkmayın. Benimde öyle. Doktor sıkıntı yok yapısal olabilir dedi. Karın çevresi 35 çıktı ben 37. Haftadayım. Bol protein tüket dedi
Bebik61_ winnie_the_pooh banada öyle söyledi beslenmemi beğenmedi ama ne bileyim geçen hafta bişey yoktu yani
elaefem Bebik61_ geriden geliyor lafına bence çok takılmayın.3 kilo gayette normal bebek için hiç can sıkmaya bile gerek yok.3 kilo doğsun gayette güzel kilosu
Bebik61_ elaefem onada güvenemiyorum ki böyle olunca inşallah doğru ölçmüştür devlet hastanesi cihazları baya kötü
elaefem Bebik61_ birde özel bi hastanehe gitseniz rahat rahat herşeyi sorarsınız kilosunu boyunu.ona göre içiniz rahat eder güzel bi özel hastaneye gidin bence
Bebik61_ elaefem yarın gideceğim yer baya araştırıyor her şeyi daha öncede gitmiştim ordanda bişey anlamazsam gidicem özele