Kızlar doğum yapalı 23 gün oldu dikislere ayandan bakıyorum ama hiç goremedim hiç düştüğünü de görmedim sadece tek bir yerde böyle arada hafif iğne batar gibi batıyor geriliyor gibi anlamadım ama aynadan bakınca sanki orda dikiş var gibi bu ağrı bu günlerde normal mi dikişim çok fazlaydı ne kadar kaldı hiç bir fikrim yok ağrı olunca sormak istedim ağrı normal mi acaba