irmkkck benim ikinci hamileligim ilkinde başlamıştım 5 sene önce bunda zaten kullanıyordum ilk hamilelikte 4,5 çıkmıştı 25mg başladık 6 aydan sonra hafif yükseldi 50 yaptı doktorum ondan beridir 50 kullanıyorum bu hamileliğimde hiç doz degisikligi yapmadım aynen devam dedi