Byzysm Bende 32+4 günlk hamileyim ve 30-31.hftadan itibaren başladı bende de kasık ağrıları hem de belden vuruyor. 4 kere flan oldu toplamda ve felaketti. İlk olduğunda akşam doktorumu aramştm hemen bana sıcak su koy 20 dakka bekle ara demişti eğer geçmezse hstaneye yönlendircem seni demişti. Şükür ki hepsi de sıcak su ile geçti 20 dakka da. Geçen hfta gittim kontrole baktı gayet normal herşey dedi. Bebek ve vücut doğuma prova yapmaya başlamış normal dedi bide gaz fln yenilen şeyler de bu dönemde çk etkili oluyomuş az az sık ye dedi. Bunlara dkkat edersek ck yormazsak kendmizi inş sağlıkla zamanında gelirler🙏🏻🙏🏻