seymanur0 Kızlar ilişkimizin üstünden 12-13 gün geçti ve bugünde adet olmam gerekıyordu olmadım hıcbır adet belırtımde yok bende sabah namazıyla beraber test yaptım çok silik bir çizgi var kuruma çizgisi olabilir diyen de oldu
selenayyamakoglu16 seymanur0 fotoğraf yükleyin bi bakalım isterseniz çizgiyi kaç dakika içinde gördünüz
seymanur0 selenayyamakoglu16 8 dakika sonra bellı belırsız göründü 2 saat sonra gözle görülür şekilde belırgınlestı ama fotoğrafı nasıl yukleyebılırım bılmıyorum yeni kullanmaya başladım
seymanur0 melegim91 hamileymişimmmmmmmm yani hamılelık görünüyor dedi ebe değerim 34 çıkmış pazartesi tekrar kan ver degerın yuksleıp yukselmesıgıne bakalım dedi
seymanur0 fzay kan daha yeni çıktı hamılelık görünüyor pazartesi tekrar bakalım degerın yükselecek mı dedi. 34 çıkmış bende tahmın edıyordum çünkü ilişki tarıhımız bellı daha üstünden 14 gün geçti
melegim91 seymanur0 gözün aydın tatlım Allah sağlıklı bir şekilde sürecimizi tamamlamayı nasip etsin🩷