parlaa923_ Kızlar kızımın 8 yaşı bitti dokuza girdi ama çok zayıf ve iştahsız biri kaç kere doktora götürdük çok geride dedi ilaç yazdı mama yazdı ama hiç biri fayda etmedi
Rabiul parlaa923_ bende küçükken öyleydim 1.-2. Sınıfa kadar 14 kiloydum kürdan gibi 🫠 yesemde alamıyordum ama yemeyen taraftım annemi şimdi daha iyi anlıyorum hala daha yesemde alamıyorum hayatımda ilk defa gebelikle 50 kilo ve üstünü gördüm. Balık yağı fln kullanmıştım ama etki etmedi bana da
parlaa923_ Yani yesin karnı doysun varsın zayıf olsun ama bildiğiniz iştah yok yemiyor sizce ne yapmalıyım önerebileceğiniz vitamin iştah açıcı şurup macun falan var mı önerinize açığım kızlar
yeliz1923 parlaa923_ Zühre ananın çocuklar için iştah açıcı macunu var trend yolda bir bakın isterseniz belki işe yarar
parlaa923_ Yese zayıf olsa yapısı bu derim takılmam ama yemiyor neyi yapsam anne ben bunu sevmem ki diyor her gören 1 sınıfa mı gidiyor diyor oysaki kızım 3 sınıfta 😓
parlaa923_ Rabiul işte yese almasa bünyesi böyle Dicem ama yemiyor bir ara yemeğe başladı hemen düzeldi rengi
Es07 Anne baba da minyon musunuz canım Bir de sağlığı yerindeyse ergenliğe geçince büyür Doktorun verdiği mama genelde obez yaptı diye anlatılır Bünyesi kilo almıyor da olabilir
parlaa923_ Es07 Ben 1.60 boy 75 lerden inemeyen kilodayım 😅 Eşimde 1.70 boy 60 70 arası kilolarda biz iyiz aslında diğer iki çocuğum iyi ama kızım maalesef Mamayı da doğru düzgün içmedi yarısı çöp oldu yese rengi düzeliyor aslında ama işte yemiyor
Rabiul parlaa923_ inşallah yer canım yemeyen çocuk çok üzücü gerçekten benim kız da yemiyor fazla daha küçük tabi inşalah bana çekmez diyorum
parlaa923_ Rabiul Ah sorma bacım hemde nasıl zor sürekli aklımda 😓 Ben bunu yazarken önümden bir kase sütlaç alıp geçti ben şok. Yiyecek herhal😅😅
elaefem parlaa923_ bir de her sabah düZenli olarak keçiboynuzu pekmezi verin bi tatlı kaşıgı oda fayda ediyor hem kilo aldırır hemde açar iştahı