Kızlar 39+2 haftalık olduk bugün yatış vereyim dedi doktor 1cm açıklık varmış nst de kalp atışları iyi durmuyor dedi zaten sabah erken hep hareketli olmuyor karnımdayken genelde uyuyor dedim yatışı suni sancıyı reddettim ebe akşama kadar gözlemle eğer bebek herzamankinden sakin olursa gel dedi sizce yanlış mı yaptım