charbdish ah canım benim öncelikle sağlıkla sıhhatle büyüt bebişini 😍❤️ diğer bütün olayları bizde yaşadık sarılık 14 dü bol emzirmeyle 7 ye düşürdüm 3 günde mutlaka geçecektir doktor bana da göbeğinde enfeksiyon var dedi bi daha ki gelişine de böyle olursa yatış veririm dedi ama bir solüsyon var ondan alıp sıktık gayet iyi geldi maşallah kuruttu iltihabını size de çok geçmiş olsun hemencik iyileşin inşallah bir daha da böyle şeyler yaşamayın 🤲🏻☺️