aleynamut merhaba anne adayları. Hastane çıkışı için kıyafet önerisi alabilir miyim? Nereden aldınız ? Ben bir adet aldım ama boyutu nedense gözüme büyük geliyor. 50 cm yeni doğan için sizce normal mi ?
BlackFish2113 aleynamut yenidoğan hemşiresi bir tanıdığımla aynı konuda konuştuk 4 kilo çocuklara bile yenidoğan hastane çıkışı takımları tam oluyor sıkıntı etme dedi bende 3 tane yenidoğan 1 tane de 1 aylık takım koydum çantama ne olur ne olmaz diye
Es07 Trendyol ve ebebekten aldım canım Yenidoğan 50 cm aldım İlk onu giyer diye 3-6 ay da aldım birkaç tane büyürse giysin diye
kayrosmom Ben e bebekten aldım ama kutulu setlerden değil. Normal yenidoğan 50cm şapkalı eldivenli alt üst takım aldım hemşireye onu vereceğim. Bazı yenidoğanlar cidden uzun baya. 50-52 cm olanlar ideal diye düşünüyorum