Kızlar 13+1 Haftamda birden kanamam oldu hastanede bir gün yatış verdiler şimdi üç gün geçti evdeym hiç kalkmadan yatıyorum tuvalete gittikçe peçeteye sildikçe akıntıyla birlikte kanamam oluyor devam ediyor yaşayanlar var mı kaç günde tamamen geçmişti kanamanız