Nghngokmen Arkadaslar 20+2 haftalik hamileyim ancak 3-4 gundur idrarimi yaparken kasigim her iki tarafinda da agrı gibi sizi oluyor sanki idrarim disari cikarken kasiklarimin orda top gibi bisey olusuyor bu neden olur boyle bisey yasayan var mi ???
Nghngokmen FatmaAtess havalar bi kac gun iyi gecti diye biraz ince giyindim ayaklarima corap giymedim olabilir mi acaba ayy o kadar sey anlattim ki cok korkuyorum anlatamam
anapanda12 Aynı durumun benzeri bende de oluyor ara ara sanki bebek erken geliyor gibi ağırlık da hissediyorum alttan soğuk aldığım için olabilir diye yorumluyorum