Kızlar ben hamileligimi geç öğrendim son adet tarihim 3 aralık ama ben ocak ayının ilk başlarında grip oldum sürekli ilaç kullandım adetim olmadı ben ilaçlar geciktirmiştir diye düşünüyorum neyse ki benim bulantılarım oldu hamile oldugum aklima bile gelmiyordu neyse acile gittiğimde kan aldılar hamilesiniz dediler beta hcg degeride tam 10000 cikti ama ne kadarlık falan bilgi vermediler ertesi gün kadın doğum doktoruna gittim kese göründü 5 hatfalik olmuşuz o zaman ben hic hamile oldugumun farkinda bile değildim merak ettigim su suanda 2. Ayimiza giriyoruz beta degerinin o zaman 10000 cikmasini herkes yüksek diyor ikiz mi acaba diyor ama doktorum hic oyle sey söylemedi boyle durumla karsilasan var mi ikiz olup olmadigi ne zaman anlasilir ve bu beta degerinin yuksek cikmasinin ikiz bebekle bi alakasi varmidir. İlk hamileligim pek bi bilgim yok bu konularda