rumeyys Kızlar canım hiç bir şey istemiyor şükür bulantı kusmam yok ama yemek yiyemiyorum sonra da vicdan azabı çekiyorum bebeği besleyemiyorum diye yaşayan var mı aranızda neler yaptınız
eylusko rumeyys haftalar ilerledikçe benimde iştahım kapandı nedense.. akşam yemeği felan yiyesim gelmiyor.. önceden çok iştahlı yerdim
eylusko rumeyys doktorla görüştüm az önce. Hocam iştahım çok azaldı normal mi bu haftalarda dedim hayır azalmamasi lazım dedi . Birseyleri stres yapıp kafana takıyorsun felan dedi 😀😀
zey___y Bende 28 haftalığim benimde iştahım eskisi gibi yok bi ara güzel yiyordum ama şimdi hiç iştahım yok birşeyi stres de yapmadım ama yiyemiyorum