Kızlar günaydın hepinizee 💕 ben bugün 5+5 oldum 🥹 dün keseyi gördü doktorum. Karından gördü. Rahmin biraz geride dedi biraz zor gördü ama gördü. Bir ay sonra gel ,anca rahim toparlanır öne gelir dedi. Var mı böyle bir şey duyan biri aranizda ? Ya da bu süreçte doktora gitmeyi beklerken ne yapmalıyım sizler nasıl gecirmistinizz ☺️ biraz tavsiye alabilir miyim 🥳