momysss engin hoca meda klinikte 3000 tl muayenesi. Bayagı detaylı ilgileniyor ben gittiğimde 15-20 dk muayeneden aşağı cıkamıyorum zaten bebeğin her ayrıntısınıda gösteriyor bana ayrı yeten sohbet edip açıklama yapınca zaten 30 dk sürüyor. Melih hocaya girdim cıktım derken aynı şeyi söylemem 7-8 dk sürüyor. Her detayınıda görmüyorum yani. Şuan 24 haftalıgım ben. Zaten büyük oldugu icin ultrasonda anlamıyorsun detaylı bir şekilde engin hocada görüyorum ben hatta pozisyon uygun olmasa dahi beni yürütüyor dönsün diye bekliyor. Bayagı iyi yani. Melih hocaya en son aralık sonu gittim 1300 tl ydi sanırım