Forumda bu konu dısında birsey goremez oldum artık, tabiki hepimiz merak ediyoruz bebegimizin cinsiyetini ama yazilan yorumlarda ayni yani fark olarak ne bekleniyorda herkes ayri bir yerden form acip goruntu atiyor anlamiyorum kese yuvarlaksa kiz degilse erkek yaziyorlar bunu ogrenmeyen varmi artik 😅😅
Eskiden cok daha guzel bilgi alisverisleri oluyordu farkli konular, burda vakit gecirmek keyifli geliyordu.
Nolur artik cinsiyet tahmini yapmayin gormekten yoruldukk 😂😂